top of page

TUNTIKUVAUKSET

Lihaskuntoa kehittävät ja kiinteyttävät tunnit

BODYPUMP®

BODYPUMP® on Les Millsin lisenssiunti, jossa käytetään levytankoa ja -painoja. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja. 

Core

Keskivartaloa muokkaava ja vahvistava tunti. Tunnilla treenataan monipuolisesti keskivartalon lihaksia kehon omalla painolla sekä mahdollisesti välineitä apuna käyttäen. Tunti sopii kaikille.

Kahvakuula

Kahvakuula on toiminnallinen treeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Tunti on tiukka, mutta sopii myös kunnonkohottajille. 

Muokkaus

Muokkaus tunnilla tehdään helppoja, mutta tehokkaita lihaskuntoliikkeitä sekä nostetaan sykettä, jokainen oman kuntotasonsa mukaan. Liikkeet tehdään kehon omalla painolla sekä välineitä apuna käyttäen. Tunti sopii kaikille. 

Ladyt salilla

Ikinuoret Ladyt 60+  tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla ylläpidetään erityisesti lihaskuntoa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunti sopii kaikille 60-vuotta täyttäneille. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla. Tunnin kesto 45 min.

Ikinuoret Ladyt

Ikinuoret Ladyt 60+  tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla ylläpidetään erityisesti lihaskuntoa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunti sopii kaikille 60-vuotta täyttäneille. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla. Tunnin kesto 45 min.

Sweat & Burn

Sweat and burn on personal Trainer Toni Nybergin rasvaapolttava hikijumppa. Treeni koostuu monipuolisista liikkeistä jotka kohdistuvat pääosin kehon suuriin lihasryhmiin. Syke nousee, kunto kohoaa ja rasva palaa. Tunti sopii kovempaa treeniä hakeville.

Reisi-vatsa-pakara

Reisi-vatsa-pakara! Tunnilla ei ole askellusta, liikkeet ovat helppoja ja kohdistuvat reisiin, vatsaan ja pakaroihin. Liikkeissä voidaan käyttään kehon oman painon lisäksi välineitä. Tunti sopii kaikille. 

Kuntoa ja kestävyyttä kehittävät tunnit

BODYSTEP

Les Mills BODYSTEP®on energinen ja iloinen tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja koordinaatiota. Tunnilla askellat Step –laudalle inspiroivan musiikin tahdissa, laudan tason voit säätää oman kuntosi mukaan. 

Lady spinning

Lady Spinning on suunnattu yli 60 -vuotiaille, mutta mukaan ovat tervetulleita kaikenikäiset. Tunnin tason päätät itse, tarkoitus on saada kevyt hiki 30 min aikana, joten tunti sopii hyvin alkulämmittelyksi vaikka ennen voimaharjoittelua. Tunnin ohjaa fysioterapeutti, jossa on kuntouttava näkökulma: loistava tunti sinulle, jos kärsit lonkka-polvi vaivoista! Tunti sopii myös nivelrikkoisille.

Retro Spinning

Retro Spinning sopii kaikentasoisille polkijoille (myös aloittelijoille), jossa menneiden vuosikymmenten hitit siivittävät menoa! Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle.

Syke Spinning

Syke Spinning kehittää peruskuntoa ja kestävyyttä. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunnilla opitaan myös tunnistamaan ja polkemaan eri sykealueilla – peruskestävyys, vauhtikestävyys, maksimikestävyys. Näin tunnin sisällä on vaihtelua eri sykealueilla ja tunti pysyy erittäin mielekkäänä. 

Toiminnallinen
treeni

Toiminnallisen treenin tunti on monipuolinen tunti, joka kehittää kokonaisvaltaista kehonhallintaa, voimakestävyyttä sekä liikkuvuutta. Treenissä käytetään välineitä sekä tehdään liikkeitä omalla kehonpainolla. Tunti on tarkoitettu treenaajille, jotka eivät pelkää treenata itseään sopivasti haastaen.

Tanssitunnit

AfroDance

AfroDance on täydellinen yhdistelmä treeniä ja tanssia! Suuret, vapaat ja luonnolliset liikkeet tarjoavat mahtavan fyysisen treenin samalla kun saat sisäistä energiaa, rentoudut ja unohdat arjen. Sekoitus erilaisista afrikkalaisista tanssityyleistä helpolla koreografialla. Tunnilla tanssitaan paljain jaloin. Tunti sopii kaikille. 

Dance

Dance- tunti on vauhdikas tanssitunti, jossa lämmittelyn jälkeen tehdään yksi tai useampi tanssisarja. Tyylilajit vaihtelevat tunnilla. Tärkeintä ei ole tekniikka, vaan tanssin riemu. Tunti sopii erityisesti tanssia harrastaneille tai harrastaville.

Kuntotanssi

Kuntotanssi on hauskaa ja hikistä tanssiliikuntaa! Tunnilla tanssitaan musiikkikappale kerrallaan mm. humpan, jenkan, rockin, salsan, cha cha, polkan tai bachatan tahdissa. Tälle tunnille et tarvitse lainkaan aikaisempaa tanssikokemusta, siksi tunti sopiikin kaikille ikää ja kuntoa katsomatta. Tunnin lopuksi lyhyet venyttelyt. 

Lattarit

Anna letkeiden lattarirytmien hurmata ja viedä mukanaan! Tällä tunnilla pääset tutustumaan eri lattaritansseihin, kuten salsa, samba, cha cha, reggaeton ja rumba. Alkulämmittelyiden jälkeen rakennamme pala kerrallaan 2-3 tanssityyliin mukaansatempaavat sarjat.

Zumba Fitness

ZUMBA® Fitness on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on tanssin ilo ja irroittelu. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjen huolet unohtuvat. Tunti sopii myös aloittelijoille. 

Kehoa ja mieltä huoltavat tunnit

BODYBALANCE

Les Mills BODYBALANCE® on joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä. 

Flow jooga

FlowJooga on liikkeestä toiseen virtaava joogaharjoitus. Tunti kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta. Tunnilla voit lempeästi haastaa itseäsi.

FasciaMethod

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla tehdään liikkuvuutta edistäviä liikkeitä, tehostetaan kehonpalautumista kuormituksesta. Tunnilla vaihtelevat dyynamiset ja staattiset liikkeet, joissa apuna voidaan käyttää pienvälineitä. Tuntii sopii kaikille.

Kehonhuolto + core

Kehonhuoltotunti aloitetaan helpoilla koko kehoa lämmittävillä ja valmistavilla liikkeillä. Tunnilla voidaan käyttää venytyksiin sekä avaaviin liikkeisiin keppejä, putkirullaa, lacrosse- palloa, jooga- venytyksiä sekä muita dynaamisia venytyksiä sekä avaavia liikkeitä. Tunnin lopuksi tehdään myös corea (keskivartaloa) vahvistavia liikkeitä. Tunti sopii kaikille.

Niska-hartia-
selkä

Tunti sopii kaikille, jotka haluavat hyvän ryhdin sekä hyvinvoivan olemuksen. Tunnilla hoidat ja ennaltaehkäiset niska-, selkä- sekä hartiaongelmia. Välineenä mm. keppi tai rulla tai kuminauha.

Pilates

Pilates on syviä lihaksia vahvistava kehonhallintatunti ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein. Tunnin harjoitteet napakoittavat keskivartaloa, parantavat ryhtiä ja edistävät kehonhallintaa. Pilates sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Pilates Fusion

Tunti kehittää keskivartalon syvien lihasten hallintaa ja lisää kehon liikkuvuutta. Rauhalliset liikkeet pohjaavat klassiseen pilatekseen ja muihin kehonhuoltotekniikoihin. Tunti sopii kaikille.

bottom of page