YLEISIÄ KYSYMYKSIÄ

 

Hyvä Ladyn asiakas, olemme listanneet sinulle tähän vastauksia kysymyksiin helpottaaksemme salimme nimenvaihtoon liittyvää muutosta.

 

SIJAINTI, NETTISIVUT, SOSIAALINEN MEDIA, YHTEYSTIEDOT:

 

Jääkö uusi keskus samaan osoitteeseen?

  • Kyllä, eli Wärtsilänkatu 12 a pysyy salin osoitteena

 

Vaihtuvatko salin nettisivut?

  • Kyllä vaihtuvat! LadyLine Järvenpää lakkautetaan www.ladyline.fi sivustolta ja uudet nettisivumme löytyvät osoitteesta www.ladysalus.fi

  • Uudet nettisivut astuvat voimaan huhtikuun alussa ja pyydämmekin sinua kurvaamaan sinne nähdäksesi tuntimuutokset, ajankohtaisen ryhmäliikunnan aikataulun, tapahtumat ja muut uutisoinnit!

 

Pysyvätkö salin Facebook- ja Instagram- sivut samoina?

  • Samat sivut säilyvät, vain nimi muuttuu niissäkin. Kannattaa jatkossakin seurailla sivustoja aktiivisesti! 

 

Mihin sähköpostiin laitan viestiä jatkossa?

Uudet sähköpostiosoitteet ovat heti toiminnassa. Pyydämme, että käytätte jatkossa vain näitä osoitteita. 

 

Pysyykö vastaanoton puhelinnumero samana?

  • Kyllä pysyy, eli 045 133 9155 on vastaanoton puhelinnumero

 

Entäs vastaanoton aukioloajat, pysyvätkö samoina?

  • Vastaanotto on jatkossa myös avoinna arkipäivisin. Ajankohtaiset vastaanoton aukioloajat näet nettisivuiltamme, somesta, Ladyn etuovesta, vastaanotosta sekä ryhmäliikunnan aikataulusta. 

  

 

 

ASIAKKUUS & MAKSAMINEN:

 

Muuttuuko kuukausimaksuni tai eräpäiväni muutoksen myötä?

  • Kuukausimaksusi ei muutu, sinulla pysyy sama kuukausimaksu, ellet itse halua asiakkuuttasi ja sitä kautta hintaasi muuttaa.

    Laskun summa pysyy siis samana, mutta tuotteen nimike laskulla saattaa muuttua, johtuen uudesta järjestelmästä, johon ei ole kaikki vanhoja tuotenimikkeitä perustettu. 

 

  • Eräpäivä muuttuu osalla. Eräpäivät ovat jatkossa kaikilla 1. tai 15. päivä. Olemme siirtäneet teidät vanhojen eräpäivien mukaisesti lähempänä olevaan päivään. Jos haluat vaihtaa eräpäivääsi, se onnistuu helposti kortinvaihdon yhteydessä tai olemalla yhteydessä jarvenpaa@ladysalus.fi

 

Tarvitseeko minun tehdä uusi e-laskuvaltuutus verkkopankissani?

  • Ei tarvitse, jo tehdyt valtuutukset siirtyvät automaattisesti uuteen järjestelmäämme.  

 

Voinko maksaa kuukausimaksuni jatkossa liikuntaeduilla?

  • Kyllä voit, meillä käy edelleen kaikki työnantajan tarjoamat edut:

  • Smartum-kortti, - setelit, -mobiiili

  • Edenred-kortti,- setelit

  • Tyky-setelit, -online

  • E-passi

  • Eazybreak

 

 

Minulla on kysymyksiä laskutukseeni liittyen?

  • Laita sähköpostia osoitteeseen jarvenpaa@ladysalus.fi tai soita vastaanottoon 045 133 9155 tai piipahda vastaanoton aukioloaikoina

 

Muuttuuko jäsenyyteni sisältö?

  • Ei muutu, sinulle kuuluu samat palvelut kuin tähänkin asti, paitsi vierailuoikeus muihin Suomen LadyLineihin päättyy 1.5.2020

 

Olenko nyt Kunto Saluksen asiakas? Nimessä on sana Salus?!

  • Ei, olet edelleen Salus Ladies Oy:n asiakas (entinen LadyLine), eli maksat kuukausimaksusi meille niin kuin ennenkin. 

  • Saat käyttää Saluksen palveluita samaan kuukausimaksuun noutamalla vastaanotosta Salus-passin. Tämä etu koskee nykyisiä Ladyn asiakkaita, joilla voimassaoleva jäsenyys tällä hetkellä. Uudet asiakkaat tulevat maksamaan Saluksen käyttöoikeudesta 10€/kk lisämaksun. Jatkossa kulkuoikeus voidaan Saluksen päässä ladata samalle avainkortille / tägille, eli et tarvitse enää erillistä korttia Salukselta. 

  • Jos sinulla on jo Salukselle kortti, se toimii normaalisti niin kauan kun olet meillä asiakkaana samoilla palveluilla

 

 

Minulla on yhdistelmäasiakkuus toisen LadyLine- keskuksen kanssa, jatkuuko asiakkuus samanlaisena?

  • Pyydämme sinua piipahtamaan vastaanotossa tai laittamaan viestiä osoitteeseen jarvenpaa@ladysalus.fi. Käydään jokainen tapaus läpi yksilöllisesti ja selvitetään tilannetta. 

 

Minulla on solmittu pitkäaikainen personal trainer paketti, josta maksan tietyn summan kuukaudessa, jatkuuko sopimus samalla hinnalla sekä sisällöllä?

  • Kyllä vain, eli kaikki sopimukset pysyvät samanlaisina ja samoilla hinnoilla, niin kauan kuin sopimusta on jäljellä. 

 

Uuden nimen myötä pystynkö vielä tauottamaan jäsenyyteni?

  • Kyllä, eli saat vuoden aikana tauottaa jäsenyytesi yhdeksi kuukaudeksi veloituksetta. Jatkokuukaudet 20€/kk taukomaksulla. Erikseen pitkät sairastumiset, loukkaantumiset, leikkaukset, raskaus, asepalvelus, toisella paikkakunnalla tai ulkomailla suoritettavat opiskelujaksot. Edellä mainituista 

tarvitsemme dokumentin.

 

Minulla on asiakkuus nyt tauolla, vaikuttaako muutos taukooni?

  • Nimenmuutos ei vaikuta taukoaikaasi lainkaan, tauot on kirjattu myös uuteen järjestelmäämme. Tauolta saa toki palata ennen sovittua päättymistäkin, eli ilmoitus vain meille niin kulkuavain saadaan toimintaan. 

 

Pysyykö sama irtisanoutumisaika?

- Kyllä, eli kuukauden irtisanoutumisaika pysyy ennallaan kaikissa asiakkuuksissa. 

 

Vaihtuuko avainkorttini?

  • Kyllä vaihtuu. Nykyiset asiakkaat saavat uuden avainkortin tai tägin vastaanotosta 10€ panttimaksua vastaan ja uusilta asiakkailta perimme 10€ korttimaksun.

  • Vanha avainkortti tulee vaihtaa uuteen korttiin / tägiin 30.5.2020 mennessä

  • Vanha kortti ei enää toimi 30.5.2020 eteenpäin

 

Hukkasin vanhan LadyLine-avainkorttini, saanko silti uuden avainkortin 10€ pantilla?

  • Kyllä saat

 

Palautanko LadyLine- avainkortin vastaanottoon kortin vaihdon yhteydessä?

  • Voit palauttaa, mutta ei ole välttämätöntä. 

 

Kuinka uusi kortti toimii?

  • Uusi kortti on niin sanottu sirukortti, eli sinun ei tarvitse enää vetää korttiasi lukijasta, vaan näytät sitä vain etuovessa olevaan lukijaan. Samoin kirjautuessasi jumppiin/ salille/ virtuaalijumppiin, näytät korttia vain kosketusnäytön edessä olevaan lukijaan. Uusi kulkuavain on toimintavarmempi ja helppokäyttöisempi kuin vanha magneettijuovallinen. Jatkossa saat valita kulkuavaimesi mallin: otatko vanhan korttimallisen avaimen vai uuden tägimallisen. Kortti kulkee kätevästi lompakossa ja tägi avainnipussa. 

 

Säilyykö sama ikäraja salille?

  • Kyllä, eli sinä vuonna kun asiakas täyttää 15-vuotta hän saa aloittaa meillä kuntoilun

 

TILAT:

 

Pysyvätkö keskuksen tilat ennallaan?

  • Kyllä pysyvät, toki tulemme jatkamaan jatkuvaa uudistumista ja kehitämme tiloja remontoimalla, uudelleen järjestelyillä ja uusilla laitehankinnoilla tarpeen mukaan, kuten tähänkin asti.  

  • Yläkerrasta löydät jatkossa FysioLinkin, Evelynn Beautyn, Järvenpään hieronnan, Urheiluhieroja Juha Jokelan sekä kirjanpitopalvelu Rita Kostiman.

 

 

PALVELUT:

 

Tarvitseeko jatkossa varata paikka ryhmäliikuntatunneille?

  • Ei tarvitse, saavut ohjatuille tunneille juuri silloin kuin sinulle sopii niin kuin ennen vanhaan. Uudessa järjestelmässämme on mahdollista ottaa varaus käyttöön, mutta kartoitamme vielä toiveitanne tämän asian suhteen myöhemmin. 

 

Jäävätkö virtuaalitunnit palveluihin?

  • Kyllä! Virtuaalitunteja pystyt jatkossakin tekemään kahdessa salissa salin ollessa vapaana live-tunneista UUDISTETUILLA virtuaalilaitteilla sekä sisällöillä. Olemme päivittäneet laitteiston ja sisällöt huhtikuun alussa, ja tunteja tullaan kehittämään koko ajan lisää sisällön osalta. Ties vaikka näkisitte pian myös tutut ohjaajat virtuaalisalissa vakituisesti. :) 

 

Jäävätkö personal trainer palvelut?

  • Kyllä vain. Uusi hinnasto nähtävillä vastaanotossa sekä nettisivuillamme www.ladysalus.fi

 

Pysyykö lastenhoito?

  • Kyllä pysyy ja jatkossa pystyt manuaalisen varausjärjestelmän lisäksi varaamaan hoitoajan myös sähköisesti avoinna24-palvelun kautta, johon saatte tunnukset. Hoitoajat sekä päivät löydät ryhmäliikunnan aikataulusta, nettisivuiltamme sekä ajanvarausjärjestelmistä.

 

Tehdäänkö jatkossa myös kehonkoostumusmittauksia?

  • Kyllä tehdään, aivan niin kuin ennenkin. Asiakkaille 10€ mittaus+ analysointi, muille 25€

 

Saanko jatkossa myös aamupäivän puuron tiistaisin ja torstaisin?

  • Kyllä saat. Samat palvelut jäävät, eli kahvi, tee, puuro, keksit ja muut eväät jotka vastaanotossa ovat sinua tähänkin asti palvelleet

 

Pystynkö ostamaan jatkossa vastaanotossa proteiinipatukan tai muun elintarviketuotteen?

  • Kyllä vain

 

Jäävätkö infrapunasaunat?

  • Kyllä jäävät. Myös jatkossa sinua palvelevat kolme infrapunasaunaa sekä perinteinen sauna.

 

Entäs suihkutuotteet sekä muut hyvinvoinnintuotteet, jäävätkö valikoimaan?

  • Kyllä jäävät! Jatkossa löydät myös kylpyhuoneesta suihkusaippuan, shampoon sekä hoitoaineen. Ison pukutilan puolelta löydät suihkutettavaa deodoranttia sekä muita vaihtuvia tuotteita.

 

Hierovat tuolit, pääsenkö vielä niihin rentoutumaan?

  • Kyllä pääset, kaksi tuoli jäävät hiljaiseen huoneeseen yhdessä selkäkipin kanssa.

 

Saanko vielä käyttää solariumia?

  • Kyllä saat! Solarium palvelee sinua veloituksetta vastaanoton aukioloaikoina ja kolikoilla vastaanoton ollessa suljettuna

 

Saanko tuoda ystäväni tutustumaan?

  • Ehdottomasti! Pyydämme sinua vinkkaamaan ystävällesi, että kurvaa nettisivuillemme ja lunastaa sieltä tutustumispassin. www.ladysalus.fi

 

HENKILÖKUNTA:

 

Kuka omistaa Lady Saluksen?

  • Piia Pennanen ja Juhani Suhonen. Piiaa näet tai olet voinutkin jo nähdä Ladylla ja Juhania näet enemmän Kunto Saluksen puolella treenaamassa.

 

Pysyykö sama henkilökunta?

  • Kyllä pysyy. Jatkossakin näet Annen hääräävän vastaanotossa ja Minnan toimistossa nenä kiinni koneessa.

  • Samat ohjaajat jatkavat riveissämme pienillä muutoksilla ryhmäliikunnan aikataulusta riippuen, niin kuin tähänkin asti

  • Henna, Toni ja Anne jatkavat personal trainereina

 

 

MUITA KYSYMYKSIÄ:

 

Muutoksen myötä, saako salilla nyt käydä myös miehiä?

  • Ei saa, pysymme edelleen Järvenpään naisten omana liikuntakeskuksena

 

Uusi avainkorttini ei toimi etuovessa enkä pääse sisälle, mitä teen?

  • Soita ovessa olevaan numeroon / numeroihin ja autamme sinua, et jää enää oven ulkopuolelle. Pystymme jatkossa avaamaan oven etänä puhelimitse, mikä helpottaa tilanteita paljon. Lähtökohtaisesti sirukortit ovat kuitenkin erittäin toimintavarmoja. 

 

Minulla on LadyLinen treenikassi, treenipaita, pullo tai jokin muu tuote, saanko enää käyttää näitä?

  • Kyllä saat käyttää, meiltä niitä ei vaan jatkossa enää saa / pysty ostamaan. 

 

Millä nimellä kutsun salia? Olen tottunut sanomaan LadyLine!

  • Itse kutsumme salia tutulla ja turvallisella nimellä, eli Lady (jätetään vain Line nimestä pois), mutta toki saat sanoa myös Lady Salus.