yleisiä kysymyksiä

Kuinka varaan paikan ryhmäliikuntatunneille?


Siirry Avoinna24-palveluun ja kirjaudu sisään luomillasi tunnuksilla. Jos et ole saanut meiltä sähköpostiisi Avoinna24-palvelun kutsulinkkiä, laita viestiä osoitteeseen jarvenpaa@ladysalus.fi ja lähetämme sinulle kutsulinkin. Ilman kutsulinkin kautta luomiasi tunnuksia et pääse varailemaan tunteja vaan Avoinna24-palvelu herjaa sinulle "Tämän palvelun varaaminen on sallittu vain tietyille asiakasryhmille".




Kuinka aktivoin elaskun?


E-laskun tilaaminen onnistuu etsimällä laskuttajista Salus Ladies Oy:n ja lisäämällä tunnistetietoihin aiemmasta laskusta viitenumero (sähköpostiin tullut lasku). Viitenumero vaihtuu jokaisessa laskussamme, eli ethän aseta maksua verkkopankkiisi toistuvaksi maksuksi, vaan tilaa e-lasku. Näin saat aina oikealla summalla ja viitenumerolla varustetun laskun.




Kuinka maksan työnantajan tarjoamilla liikuntaeduilla?


Liikunta-/virikeseteleillä, -korteilla ja -mobiileilla voit maksaa jäsenmaksuja vastaanotossamme vastaanoton aukioloaikoina. Liikuntaedut laitetaan omalle "jäsentilillesi", josta ne lyhentävät jäsenmaksuja tai Personal Training -palveluita niin kauan kuin saldoa tilillä riittää. Kun saldo loppuu, jäsenmaksujen kuukausittainen laskutus jatkuu tavalliseen tapaan elaskuna, jonka olet jäsenyytesi alussa verkkopankkiisi luonut. Jos haluat maksaa laskujasi etänä mobiilipalvelulla kuten epassilla tai eazybreakilla, tulee sinun laittaa meille viestiä osoitteeseen jarvenpaa@ladysalus.fi välittömästi siirrettyäsi liikuntaedut. Emme saa palveluntarjoajilta infoa tulleista rahoista ja siksi ilmoitus meille on tärkeää, jotta huomaamme siirtämäsi rahat heti. Toimitettuja liikuntaseteleitä ei voida verotuksellisista syistä palauttaa, ja tämä on syytä ottaa huomioon liikuntaseteleitä tuodessa, etenkin maksaessa suurempia summia etukäteen yhdellä kertaa.




Kuinka voin tauottaa asiakkuuteni?


Asiakkuuden tauottaminen tulee tehdä aina kirjallisesti joko vastaanotossa vastaanoton aukioloaikoina tai sähköpostitse osoitteeseen jarvenpaa@ladysalus.fi. Tauottaminen ei ole mahdollista toistaiseksi, vaan sinun tulee ilmoittaa meille aina tauon alkamis- ja päättymispäivämäärä. Tauko tulee ilmoittaa meille aina edellisen kuukauden puoleen väliin mennessä, jotta laskuja ei ole seuraavalle kuukaudelle ehtinyt vielä muodostua. Jo muodostuneita ja asiakkaille lähetettyjä laskuja emme hyvitä. Tietyissä erikoistapauksissa, kuten esimerkiksi kriittiset pandemia tilanteet Järvenpään seudulla, pitkäaikaisen sairauden (yli 1 kuukautta), raskauden, armeijan, toisella paikkakunnalla / toisessa maassa tapahtuvan opiskelujakson tai työttömyyden johdosta voidaan asiakkuus tauottaa määräajaksi ilmaiseksi. Taukoaika astuu voimaan, kun Lady Salus on kirjallisesti hyväksynyt tauotuksen ja saanut nähdä tarvittavat dokumentit. Taukoaikana avainkorttisi / tägisi ei toimi ja et saa laskuja. Jos henkilökunta huomaa sinut taukoaikana kuntoilemassa tai käyttämässä palveluitamme, on Lady Saluksen henkilökunnalla oikeus lähettää sinulle normaali kuukausimaksu, eikä taukomaksua palauteta.




Kuinka voin irtisanoa asiakkuuteni?


Kaikki asiakkuudet ovat irtisanottavissa kalenterikuukauden irtisanomisajalla. Tauko ei poista irtisanomisaikaa, eli tauolla ollessa irtisanottaessa irtisanomiskuukausi tulee maksettavaksi samanlailla kuin ilman taukoa. Irtisanominen tulee tehdä aina kirjallisesti liikuntakeskuksen jarvenpaa@ladysalus.fi sähköpostiosoitteeseen tai henkilökohtaisesti Lady Saluksen henkilökunnalle vastaanoton aukioloaikoina. Myös määräaikaiset kk sopimukset ovat lopetettavissa kesken kauden, jolloin sopimus päivitetään vastaamaan asiakkuuden todellista kestoa. Asiakas maksaa tällöin käyttämänsä ja maksamansa kuukausikortin erotuksen käyttämältään ajalta sekä normaalin irtisanomisajan jäsenmaksun ja mahdollisen aloitusedun. Aloitusetu on kirjattu asiakkaan sopimuspaperiin. Hintaa verrataan alle 6kk tapauksissa toistaiseksi voimassa olevaan asiakkuuteen ja yli 6kk tapauksissa 6kk sopimuksen hintaan.




Kuinka pystyn muuttamaan henkilötietojani kuten osoitetta tai sukunimeäni?


Jos sinulla on tunnukset Avoinna24-palveluun, henkilötietojen muutokset tehdään Avoinna24-palvelun kautta henkilökohtaisesti kohdasta oma profiili. Jos sinulla ei ole tunnuksia Avoinna24-palveluun, laita meille viestiä muutoksista osoitteeseen jarvenpaa@ladysalus.fi tai piipahda vastaanotossa vastaanoton aukioloaikoina ja tehdään muutokset yhdessä henkilökunnan kanssa.




Kuinka perun varaamani ryhmäliikuntatunnin?


Kirjaudu Avoinna24-palveluun ja klikkaa oma profiili kuvaketta. Valitse tämän jälkeen kalenterikuvake ja näin sinulle avautuu kaikki tekemäsi varaukset. Painamalla roskakorikuvaketta tunnin kohdalla, jonka haluat perua, pystyt poistamaan/ perumaan itsesi tunnilta. Tunnin pystyt peruuttamaan Avoinna24-palvelun kautta tuntia (1h) ennen ryhmäliikuntatunnin alkua. Jos haluat perua tunnin alle tuntia ennen ohjatun tunnin alkua soita vastaanottoon vastaanoton aukioloaikoina numeroon 045 133 9155 ja vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella laita meille sähköpostia osoitteeseen jarvenpaa@ladysalus.fi.




Kuinka pääsen aktiivisena asiakkaana tekemään online-jumppia?


Rekisteröidy aktiivisten asiakkaiden omille suljetuille nettisivuille internetsivujemme kohdasta KIRJAUDU, jonka löydät yläpalkin oikeasta kulmasta tietokoneella ja tabletilla, mobiililla kirjaudu nappulan löydät oikean yläkulman pinkin valikkopainikkeen alta. Rekisteröidy käyttäjäksi kirjaamalla pyydettävät tiedot. Hyväksymme manuaalisesti jokaisen rekisteröitymisen, jotta sivuille ei pääse kuin maksavat asiakkaat. Kun sinut on hyväksytty, kirjaudu sivuille sähköpostillasi sekä salasanallasi, joka pyydettiin rekisteröitymisvaiheessa. Olemme jaotelleet ohjatut tallennetut ryhmäliikuntatunnit omiin kategorioihinsa (kehonhuolto, lihaskunto, liikkuvat tunnit), jotta sinun on helppo löytää juuri sinulle sopiva tunti näppärästi vain yhden klikkauksen päästä.